Volgers

zondag 15 maart 2015

romantic pictures en paperpads




Hallo allemaal,

De laatste tijd veel voorbeeld kaarten gemaakt voor beurzen maar er nog niet aan toe gekomen om deze op mijn blog te plaatsen. 
Het begin is er in ieder geval, dit is er een van.....


De paperpads van Studio Light zijn erg mooi. Deze kaart heb ik gemaakt met vellen uit PPSL 14.
Als basis heb ik lichtblauw karton van 13.5 x 13.5 genomen. Daarop gemat creme kleurig papier 
van 13 x 13, met daarop het dessin vel van 12.5 x 12.5.


Hier is mooi te zien hoe de diverse dessins uit paper pad mooi combineren met elkaar.
Het crackle lint gebruik is vaak op mijn creaties. Het is in vele kleuren verkrijgbaar.


Het meisje is een romantic picture, door het formaat, 6 x 6 cm heel mooi te gebruiken voor dit soort creaties.


Dit stempeltje kom je vaker tegen bij mij. Ik vind deze zo lief omdat ie zo klein is, en daardoor zo mooi op deze stans past.
Lees graag wat jullie ervan vinden.

Creatieve groetjes Emmy.

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, frisse kleuren! Mooie kaart Emmy :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen