Volgers

zaterdag 13 september 2014

noortje 2 jaar

Noortje 2 jaar...

Met deze digi heb ik meegedaan aan de noortje 2 jaar challenge..


De digi vind ik erg schattig, ik heb als hoofd kleuren rood, oranje en geel, en als accentkleur olijfgroen gebruikt. De digi is ingekleurd met faber castell polychromospotloden. Nog steeds mijn favoriet.


Deze stempel is gestempeld met gele inkt en bewerkt met glitter embossingpoeder, bij het smelten blijft de kleur zichtbaar met glitters erin, voor deze gelegenheid heel passend....
De stempel is van Noor design....


Ik ben een vlinderfan, deze kom je vaak tegen op mijn creaties, deze zijn de kleintjes van Joy, met deze mal zijn vier verschillende vlinders te maken, de opbollende delen heb ik bewerkt met viva decor metallic, als het droog is poets je het op en dan gaat het mooi glanzen, is alleen op de foto niet zo goed te zien.....

Inmiddels weet ik dat ik met deze kaart in de prijzen ben gevallen....

Creatieve groet, Emmy

2 opmerkingen:

  1. Onwijs leuke kaart Emmy!
    Heerlijke vrolijke kleuren en een super plaatje.
    Ook heel leuk gedaan met de vlinders.
    Ik vind je kaart ook absoluut een winnaar!!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zo tof dat je met deze kaart gewonnen hebt,
    het is dan ook een super mooie kaart ☺
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen