Volgers

maandag 3 maart 2014

Magnolia in roze oranje

Magnolia in roze en oranje...
De opdracht bij de dutch magnolia lovers was gebruik bloemen en kant.


Ik wilde eens wat naders dan wat ik normaal doe, het magnoliaatje had ik al ingekleurd en zo kwam ik op het idee om deze kleuren ook op de kaart door te voeren. Het is een easel kaart.  Het basispapier is 30 x 15 cm, dit vouw je tot een vierkante kaart. De bovenzijde ril je van links onder naar rechtsboven, en vouw deze tot een driehoek, met de flap naar binnen.
Ik heb PPSL07 gebruikt als achtergrond papier.
De randen van de zachtroze basiskaart van 30 bij 15 cm heb ik met donker roze inkt bewerkt.


Op de rand is een roze randje kant geplakt, en schuin op de kaart een brede witte rand kant. De grote rozen zijn van oranje handgeschept papier gemaakt, binnen in zit wat roze vilt met daarop een papieren roosje geplakt. Ook om de roos heen zijn deze gebruikt.




Tsja van zoveel moois kun je dan toch alleen maar blij worden!



En met deze dame is het allemaal begonnen....... om de magnolia heen heb ik met olijf groene pan pastel  het witte papier een zacht groen tintje gegeven, met een bruin faber castell potlood de randen om het magnolia stempeltje heen nog wat donkerder gemaakt.

Veel plezier, en ik vind het leuk om te lezen wat jullie er van vinden!

creatieve groetjes, Emmy

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Emmy, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, hoe verzin je de kleuren combi's toch,
    echt gedurfd maar het resultaat is super ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen