Volgers

dinsdag 15 februari 2022

Veel liefs



Goeiemorgen allemaal,


Er was een tijd dat ik heel veel met 3D knipvellen deed, onlangs vond ik een doosje terug met allerlei kant en klare 3D plaatjes terug. Zonde om daar niet wat mee te doen.
Mijn inspiratie komt van de kaartjes inspiratie challenge.
N.a.v. hun sketch dit kaartje gemaakt, met dit kaartje wil ik meedoen aan uitdaging 163.

Het bloemetje heb ik zelf gehaakt, met een snoezig knoopje erop een leuk detail.
Op het  labeltje heb ik (nog) niets op gezet. Ligt eraan voor welke gelegenheid ik het kaartje ga gebruiken.
Wens jullie een fijne dag! 

creatieve groetjes,
Emmy Wind



 

16 opmerkingen:

  1. Wie wat bewaart... Zonde om weg te doen inderdaad, je hebt er een leuke kaart mee gemaakt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Emmy, de sketch heel mooi toegepast.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel mooi ook dat hij andersom is. Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge, Groetjes Helma DT Kic

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om de sketch zo te gebruiken
    Mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen