Volgers

vrijdag 6 oktober 2017

Easel vlinderkaart

Hallo allemaal,

Ik ben gek op vlinders, deze zie je ook regelmatig terug op mijn creaties.


Het plaatje wat ik als uitgangspunt gebruikt heb komt uit de summer feelings lijn van Studio Light.
Daar heb ik de volgende kleuren bij gezocht:


Uit mosgroen een reep van 24 x 13 cm gesneden en dubbelgevouwen.
Zo op de stans gelegd dat ze deels aan elkaar blijven zitten.


Vouw een cirkel dubbel tot aan de vouw.


Stans uit blauw 1 cirkel van 10.5 cm en 1 cirkel van 11.5 cm.
De stansen zijn van crealies.


Mat de kleinste cirkel op het liggende gedeelte van de kaart.


Stans uit anjerwit 2 x een cirkel motief. In dit geval betreft het een stans van Noor.


Mat 1 cirkel met motief op de blauwe cirkel.


Bestrijk de halve cirkel met lijm en mat hierop de grootste blauwe cirkel.


Zo ziet het er nu uit.


Stans uit de witte stans met motief een cirkel uit het midden en mat hierachter het plaatje, in dit geval de vlinder.


Mat dit geheel op de grootste blauwe cirkel.


Zoek bloemen bij elkaar in bijpassende kleuren en maak hier een toefje van.


Maak met de strikjes maker en organza lint een bijpassende strik.


Maak de rand af met plakparels.
Je kunt er ook nog een tekst label aan toevoegen maar ik vond het op deze manier mooier.
Hopelijk heb ik jullie weer inspiratie kunnen geven met deze kaart.







3 opmerkingen:

  1. Prachtige easelkaart, heel stijlvol en een prachtige stans heb je gebruikt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, you are such a great inspiration!!! You created a fabulous card!!! Very nice:)
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen