Volgers

woensdag 13 september 2017

Fijne dag!

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie weer een bezoekje komen brengen.
Dit keer wil ik jullie laten zien hoe je het prachtige oud hollandse karton op een leuke manier een kleur kan geven.


Dit is het eindresultaat, maar hoe heb ik dit gedaan?


Met make up kwasten strijk je licht over de distress inktpads heen en vervolgens veeg je licht over het papier. 


Bij wisseling van kleur even de kwast aan keukenpapier schoonvegen. Je gaat net zo lang door totdat je tevreden bent met het kleuren palet op je kaart.


Je bevochtigd je handen met een spray flesje en klapt dan boven de kaart in je handen. Dep dit dan met een tissue weer droog. Op de plek waar de druppels gevallen zijn is de kleur minder.


Met de stempelhulp stempel je de achtergrond op de kaart.


Ik heb een background stamp van studio light gebruikt.
Met versafine spanish moss gestempeld.


De randen met een make up spons van dezelfde kleur voorzien.


Ik heb stansen van mft, marieke en marianne design gebruikt.


Met plakparels het lijfje van de vlinder versierd.
Ik heb de volgende kleuren karton gebruikt:


Met een bloementoefje de vlinder met de tekst aangekleed. 
De tekst stempel is van Marianne design.
Hopenlijk heb ik jullie weer inspiratie kunnen geven.




4 opmerkingen: