Volgers

dinsdag 25 juli 2017

Vlinder tag....


Hallo allemaal,

Wat is het toch leuk wanneer dingen verrassend leuk uitpakken....


Zoals bij deze tag.


Met een crealies stans een tag gestanst uit Hagelwit.


Met de neo colors van Caran D'ache wat vlakken gekleurd met blauw en groente tinten.


Dit met een aquarel penseel nat gemaakt, en de kleuren uitgestreken, daarna met een heat tool droog geföhnd.


Met een roller heb ik versa mark inkt op de tag aangebracht, eerst de rozen stencil op de tag gelegd om het motief te krijgen.


Met clear embossingpoeder bestrooid.


Dit laten smelten met de heattool. 


Het papier weer natgemaakt zodat op delen waar geen embossingpoeder op zit de kleuren nog wat meer vervagen. Hier heb ik met inkt paint spray van kippers nog weer geel op gesprayed en met een tissue droog gedept.


De tag heb ik nogmaals een maat groter gestanst uit dubbelgevouwen hemelsblauw.


Ik heb stick it op een reepje hemelsblauw geplakt en hieruit de woorden fijne dag gestanst.


Omdat het hele kleine letters zijn is dit iedeaal. Je haalt de beschermlaag eraf en plakt de woorden daar waar je ze hebben wilt.


Tot slot versiering met vlinders aangebracht. De transparante vleugels kun je iets opwippen.
Met de micron zwarte pen nog wat zwarte stippellijntjes aangebracht.
Heb ik jullie hiermee weer wat inspiratie kunnen geven? 
Ik leest het graag.








1 opmerking:

  1. Heerlijke uitleg!ik ben een beginneling en vind dit super om te zien.groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen