Volgers

zaterdag 24 juni 2017

vlinder op canvas...


Hallo allemaal,

Ik ben aan het experimenteren geweest met een canvas doek.


Eerst heb ik uit papier van een paper pad allemaal rechthoekjes geknipt.
Deze op het canvas geplakt en bestreken met gesso, wel zo dat het dessin nog wat zichtbaar blijft.


Deze stans is van studio light, ik vind m prachtig. Het is net kant. Is gestanst uit aquarel papier wat ik bewerkt heb met inkt spray en distress inkt.


Deze vlinder is ook van studio light. Op aquarelpapier heb ik eerst met gesso rondjes gestempeld, daarna het papier bestrooid met brusho poeder, en dit nat gesprayed en de kleuren laten "lopen"  door het papier op zijn kant te houden.


Het doek heb ik bewerkt met DDBD stencil, distress oxide inkt, gelatos, glitters van alles eigenlijk uitgeprobeerd met dit als resultaat. 
Wat vinden jullie ervan?

Creatieve groetjes,
Emmy

1 opmerking:

  1. Twee prachtige mixed media canvassen laat je zien, wat een schitterende kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen