Volgers

zondag 7 mei 2017

Een meisje is geboren....

Hallo allemaal,

Van wc rollen heb ik dit felicitatie boekje gemaakt.
Eerst flink plat maken, dit heb ik gedaan door ze een dag onder een zware stans machine te leggen.


Omdat ik het leuker vond om op deze manier een kado kaart te geven.


Even gerommeld tussen mijn papier en heel wat leuks weer gevonden.


Vind je de voetjes niet schattig.....
Je kunt in de zijkant ook nog labels stoppen, dit kindje diende zich wat vroeger aan dan gepland dus de labels heb ik even achterwege gelaten....


Het gelukspoppetje heb ik ooit op een beurs gekocht, maar zo leuk om op deze manier te gebruiken...
Lees graag wat jullie ervan vinden!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind



5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt en tof dat je wc rollen recycelde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder om op deze manier wc-rolletjes te gebruiken, het is een prachtig boekje voor Yenthe geworden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen