Volgers

donderdag 3 maart 2016

mixed media op canvas met Love & Home

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje in de ban van mixed media. Vind het erg leuk om iets te maken en dit kado te doen. Met de prachtige LOVE & HOME collectie van Studio Light is een leuke creatie op canvas heel mooi te maken.


Ik heb op een canvas van 20 x 20 met matte gel medium patch papier aangebracht.
In het midden heb ik een cirkel uitgesneden, daar heb ik ribbel karton achter gemat.
Met een spatel heb ik op het doek wat witte gesso gestreken.


Met gesso heb ik verbandgaas "slordig" op het doek aangebracht.
Uit  PPSL 32 heb ik dessin papier gehaald, en dit in de vorm gescheurd zoals ik ze wilde gebruiken.
Ik ben helemaal weg van het prachtige kant motief van het bruine dessin papier.
Diverse items heb ik uit  EASY LH 506 en EASY LH 510 gehaald. 


Uit de bijlage van mijn hobbykaart komen deze "postzegels". De kleur paste perfect bij dit geheel. Ook de grote vintage vlinder hieronder komt uit deze bijlage.


Deze tekst label is te vinden op EASY LH 511. Er zijn diverse teksten voor verschillende gelegenheden. Erg leuk om te gebruiken. De mini schroefjes op de vlinder zitten op EASY LH 510 .
Zijn ze niet snoezig!


Het rondje wat ik achter het 3 D plaatje heb gemat is het rondje wat ik uitgesneden heb.
Dit rondje heb ik vervolgens gemat op weer zo,n prachtig dessin vel uit PPSL 32 .
Ditmaal zit er een prachtig kanten randje op, daar hou ik wel van.
Ik hoop dat ik jullie met deze creatie heb kunnen inspireren!
Creatieve groetjes,
Emmy Wind


Geen opmerkingen:

Een reactie posten