Volgers

dinsdag 16 februari 2016

Love & Home tag

Hallo allemaal, 


Deze blogpost is een combinatie van LOVE & HOME en   PPSL 32. Het is een mixed media project geworden. Ik heb een A4 vel mixed media cardstock  doormidden gesneden en dit vormt de basis voor dit project. 
Ik heb uit  PPSL 32 wat leuke vellen bij elkaar gezocht. Op de foto's hieronder zijn mooi de diverse dessins te zien. Ik heb stukken van de vellen afgescheurd en deze op de tag gemat met matte gel medium 


Vervolgens ben ik met de diverse items gaan schuiven tot  een leuk geheel en heb ik twee swirls gestanst. Met caran d'ache neocolor 2 aquarelle heb ik met bruin en groen wat accenten op het papier aangebracht en met een vochtige vinger uitgestreken. 


De grote blauwe vlinder heb ik van EASY LH 510 gehaald en de afbeelding waar die half op gemat is komt van STAP LH 1358
Deze leuke tekst stempel zit op STAMP LH 124.


Deze schattige blauwe vlindertjes en het rondje ernaast komen van STAP LH 1358.


Wat zijn ze leuk, deze bijpassende LABELS. Deze heb ik met een brad uit de vintage collectie vastgemaakt op de tag. 



Ik hoop dat ik jullie inspiratie heb kunnen geven met het laten zien van deze creatie.


Creatieve groetjes,
Emmy Wind

1 opmerking:

  1. Emmy wat geweldig mooi zeg ... Schitterend gedaan hoor ! Ik ben ook fan van de blocs van Studio light.
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen