Volgers

zondag 15 november 2015

Winter memories kerst pocket letter


Hallo allemaal,

Wat kun je met pocket letter toch veel kanten op. Heb je zin om eens wat anders te sturen dan een traditionele kerstkaart dan ik dit misschien wel een heel leuk alternatief...
Studio Light heeft zowel bij de sweet winter season serie  als bij de winter memories serie, prachtige ATC kaartje gemaakt. Voor deze pocket letter heb ik ATC WM 03 gebruikt.
Met allemaal erg leuke muzieknootjes erop... Wat ik ook zo leuk vind aan de vellen zijn de kleine versieringen welke al op de kaartjes staan.


Voor het maken van de foto,s heb ik de kaartjes even uit de hoesjes gehaald. 
Uit STAP WM 1351 heb ik de twee prachtige afbeeldingen gehaald.
Door deze in vieren te snijden kun je ze leuk verdelen over meerdere vellen. Vind ik wel leuk....
De randen bewerk ik met disstress inkt, kleur walnut stain, om ze wat meer accent te geven.



Uit de vellen EASY WM 487 en EASY WM 490 heb ik diverse kleine items gehaald om de vellen mee te decoreren. Er is zoveel moois wat je kunt gebruiken dat het moeilijk kiezen is.



Voor de cijfers heb ik een DDBD mal gebruikt.
De buitenste rand heb ik op effen bruin papier getekend, de binnenste op restjes dessin papier, maakt niet uit welke, alles past wel mooi bij elkaar. Ik heb in dit geval 4 verschillende dessins gebruikt.


Als je de letter wilt versturen dan is het wel handig dat je deze kunt vouwen. Door de cijfers aan de buitenkant van het hoesje met klittenband te bevestigen kun je de map kleiner maken. Zo past ie beter in een envelop, en je cijfers blijven vrij van vouwen.


De laatste twee foto,s zijn niet zo mooi vanwege de weerkaatsing van het licht maar zo zie je wel hoe ik het bevestigd heb.
Ben benieuwd of ik jullie hiermee nog weer wat kerstinspiratie heb kunnen geven.

Creatieve groetjes,
Emmy






1 opmerking:

  1. Wat een prachtige pocketletter en zo gaaf die cijfers aan de buitenkant.
    Heel mooi kleurgebruik.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen