Volgers

dinsdag 3 februari 2015

kadootje


Hoi allemaal,

Ik was op zoek naar iets anders en ik kwam deze foto,s tegen. Nog niet op mijn blog gezet dus dat ga ik nu nog even doen.
Kennen jullie dat, hoe geef je een fles kado? 


Voor mijn lieve tante welke 92 is geworden heb ik daarom dit gemaakt.
De fles heb ik ingepakt in olijfgroen papier, en dat is de basis. Deze kleur matcht mooi met de 
Janneke Brinkman Salentijn lijn van Studio Light welke ik hier gebruikt heb.


Het 3 d plaatje hoef je niet te knippen, ik vind dat persoonlijk wel heel prettig. Scheelt mij i.i.g kramp in de vingers...
Het voordeel van de lijn is dat er van alles bij zit, om mooi te combineren met elkaar.


Het kado doosje wat je op de achtergrond zit is ook uit deze lijn. Zo leuk, in dit geval heb ik er wat bonbons in gedaan. Smaakt wel bij een citroentje dacht ik zo.
Het takje heb ik met 3d kit op de ondergrond geplakt. Wel een flinke klodder gebruikt, wit wollig materiaal erop geplakt voor een mooi geheel. De takjes komen bij de action vandaan.
De brad is ook uit de JBS lijn.
De blaadjes waar de brad op zit zijn van een kunstbloem. De een zet ze voor het raam, ik sloop ze om de blaadjes hiervoor te gebruiken.


Dit label zit bij de kado doosjes in.  Diverse soorten passend bij de doosjes.
De tekststempel is van Marianne Design, deze heb ik met versa mark inkts gestempels en bestrooid met olijfgroen embossing poeder. Dit heb ik ook met de cijfers gedaan.


Hier een mooi plaatje van de bodem. Het is een dik stuk karton waar ik bijpassend dessinpapier op heb geplakt.
Het is bewerkt met lint, creatables, plakparels.
Alles in mooi folie gepakt en klaar is het kado.

Hoor graag wat jullie ervan vinden!

Creatieve groet,
Emmy



5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emmy je flescover is echt schitterend! Mooie kleuren heb je ook gebruikt :) Het matcht inderdaad heel mooi! Ik denk dat je tante er heel blij mee zal zijn.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dit mooi gemaakt erg leuk bedacht groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Jeeeetje wat heb je dit super mooi gemaakt ☺
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen