Volgers

zaterdag 27 december 2014

Achtergrond van restjes papier.



Hoi allemaal,

Even wat anders dan een kerstkaart...


Ik vind het zo zonde om restjes papier weg te gooien, ik bewaar dan ook de stukjes in een aparte bak.
Al rondstruinend op internet kwam ik dit tegen...
Scheur restjes papier in stukken, en plak dit op een vel.
Snij  dit geheel in het door jou gewenste formaat, en gebruik dit als achtergrond.
De witte randen kun je met inkt of met pan pastel bewerken, heb ik hier niet gedaan.....
Het papier is trouwens van Studio Light.


De stempel vind ik zo leuk....
Bij het bovenste plaatje is deze op fluweelpapier gestempeld en bewerkt met oranje en magenta kleurig pan pastel om de juiste kleur te krijgen.

De onderste is gestempeld op dcp papier en bewerkt met groen en turquoise pan pastel.

Ik vind het een geweldig idee en wilde het graag met jullie delen.
creatieve groetjes Emmy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten