Volgers

dinsdag 9 september 2014

vissen en bubbels


                                                                        

Hallo allemaal,

De vintage lijn wordt telkens aangevuld met weer nieuwe vellen zo ook deze vissen.
Prachtig en zo mooi om mee aan de slag te gaan.
Ik had net een mooie bubbles mal aangeschaft dus dat kwam helemaal van pas.


De basis is een dubbelgevouwen A4 kraft karton. Op de voorkant hiervan heb ik allemaal verschillende maten cirkels met mallentape vastgeplakt en dit vervolgens uitgestansd.
De donkere kant van SCRAPUNI 12 heb ik met de bubbles embossing folder door de snijmachine gehaald, daarop heb ik doorzichtig folie gemat en vervolgens aqua kleurig gaas, dit laatste een beetje bubbelig. Dit geheel heb ik aan de binnenkant achter de gaten geplakt.


Deze zeester  komt van EASY VL 412, en heeft een mooi plekje gekregen tussen de "creatables" zeeplanten.....


De schelp rechtsonderin de hoek komt ook van EASY SL 412. Deze heb ik met de goede kant in de versa markt inkt gedrukt, met clear embossingpoeder bestrooid en verhit met de heat tool voor een mooi glanzende schelp. De zeester en andere "planten" zijn met inka gold bewerkt. Dit zorgt voor een mooie metallic glans.
De schelpjes zijn echt, van het scheveningse strand.


Het metalic ribbelkarton is in stukken gescheurd en her en der op de kaart geplakt, daartussen nog wat gescheurde restjes van het uni papier geplakt. De kleine cirkels welke je ziet zijn bewerkt met inka gold turquoise kleur.


Tot slot een touw met een schelp  bedel eraan bovenaan de kaart bevestigd. De zilverkleurige bubbles achter de vis zijn met een snijmal gemaakt. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, dus laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag.

Creatieve groet, Emmy

                                 


1 opmerking:

  1. Je geraakt niet uitgekeken op deze kaart,
    ik zie steeds weer wat moois !
    Wat is die bubbel mal mooi zeg ☺
    Echt een schitterende kaart !
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen