Volgers

donderdag 7 augustus 2014

afscheids cup cake....

Hoi allemaal,

Onlangs heeft een collega van mij afscheid genomen. Op de werkplek werden we door haar altijd verrast met van allerlei lekkers, op culinair gebied.


Tijdens de DT dag van Studio Light mogen de design team leden kennis maken met nieuwe produkten. Deze mdf cup cake was er een van. Deze heb ik gepimpt en versierd met mooi dessin papier, rood golfkarton, allerlei stansjes, bolletjes lint en crispy lint.


Dit is de andere kant. De stempel vond ik wel bij haar passen....


Nog een bijpassende kaart om haar te bedanken. De kaart is bewerkt met pan pastel,  met dit als resultaat.

Zo lust ik nog wel een paar cup cakejes......

Laat gerust weten wat je ervan vindt, vind ik leuk om te lezen....
creatieve groet Emmy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten