Volgers

zaterdag 19 juli 2014

Card in a box nieuwe woning

Nieuwe woning.

Card in a box, daar ben ik erg nieuwsgierig naar geworden, wat ziet dat er leuk uit en hoe maak je dat.
Ik kwam een Card in a box tutorial tegen, en ben daarmee aan de slag gegaan.
\het is leuk om te doen dus er volgen er vast meer.

Ik heb voor de kleuren zwart, grijs en  wit met een groen accent gekozen omdat ik weer dat de ontvanger daar van houd. De basis is een grijs linnenkarton A4 formaat. Dit gebruik je bijna helemaal.


Het ziet er misschien ingewikkeld uit maar het is eigenlijk heel goed te doen.


Het leukste vind ik altijd om het geheel te versieren, en dat is bij mij altijd puzzelen geblazen. Lang niet alles komt bij mij door de keuring heen.....


Hopenlijk inspireert dit jullie tot het maken van een card in a box kaart. Het past plat gevouwen in een envelop, dus versturen kan ook!

Creatieve groetjes van Emmy

2 opmerkingen: