Volgers

woensdag 1 januari 2014

Blauwe vlinder...

Beautiful butterfly ......

Een mooi begin van het nieuwe jaar met deze vlinder.

Wens jullie allemaal een fantastisch 2014 toe.


De basis kaart is aqua blauw met daarop het basis papier van PP SL 04.
Dit mooie papier is aan beide zijden bedrukt, en de kleuren passen mooi bij elkaar.
De randen heb ik met bruine inkt bewerkt.


Deze roos komt ook uit de prachtige stempel collectie van STUDIO LIGHT, heb deze met dezelfde kleuren als de vlinder ingekleurd met copic markers. Ben op dit moment druk aan het experimenteren hiermee en ga het steeds leuker vinden.......



De vlinder STAMPSL 79 is, evenals de roos uitgeknipt, de randen bijgewerkt met de copic marker zodat de witte randjes weg zijn. De vlinder en de roos zijn met glitter gel pen hier en daar gekleurd maar op de foto is daar weinig van te zien helaas......



Met 3D tape is alles vastgeplakt zo krijg je mooi diepte in de kaart. Het bruine randje wat je onderaan de foto ziet komt uit het kerstpakket. Ik vond dit mooi om hierbij te gebruiken. Onder dat randje heb ik wat lijm gesmeerd en hier aqua blauwe glitter op gestrooid.



Ik vind het erg leuk om items in dezelfde kleuren op de kaart te verwerken. Hier mooie papieren roosjes, wat ik ook gebruikt heb is aqua blauw gaas, bruin jute lint, sier plakband en diverse snijmallen.

Wens jullie veel plezier en hoor graag wat jullie er van vinden....
Creatieve groet,
Emmy

3 opmerkingen:

  1. Jeeeetje Emmy wowww jouw kaarten worden met de dag mooier,
    wat een mooi begin van het nieuwe jaar met deze geweldige kaart,
    de kleuren combi is geweldig, en de PP stempels uiteraard ook !
    Ga zo door !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh ik vind hem geweldig Emmy.
    Super mooi die kleuren en deze combi van stempels.
    Heel mooi gedaan!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja Emmy, wat moet ik nog toevoegen aan bovenstaande ;))))
    WOW !!!!! Prachtig :))))
    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen